?>
بازی      neuralink      درج آگهی رایگان      اکسپنشن valve      فروش اینورتر صنعتی      ویزای دبی      crypto signal      خرید ارز دیجیتال      فروش اقساطی خودرو      بهترین دکتر      روغن صنعتی      کیسه پلی پروپیلن      قالیشویی      معلم زبان آلمانی      کلاس خصوصی زبان انگلیسی      آموزش فارکس      نرم افزار crm      .      -      سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      خرید ویلا شمال      لایسنس سیسکو      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
آشنايي با ويتامين P (بخش 3) اطلاعات جامع و جديد حوزه پزشكي و سلامت

اطلاعات جامع و جديد حوزه پزشكي و سلامت
 

                         

 

ميزان مصرف ويتامين P يا مكمل هاي بيوفلاونوئيدها 

ويتامين P (قرص، كپسول، قرص، پودر، گرانول) پس از وعده غذايي، ميزان روزانه براي دو تا سه بار در روز مصرف مي شود.

مقدار نياز روزانه بدن به ويتامين P

براي نوزادان و نوزادان زير 2 سال - 5 تا 10 ميليگرم

براي كودكان 3 تا 5 سال - 10 تا 15 ميلي گرم

براي دانش آموزان 6 تا 8 ساله - 15 تا 20 ميلي گرم

براي نوجوانان 9 تا 14 ساله - 20 تا 40 ميلي گرم

براي بزرگسالان، 40 تا 100 ميليگرم.

ميانگين دوز دارو 150 ميلي گرم در روز است. با اين حال، در نارسايي مزمن وريدي، رتينوپاتي ديابتي، واكنش هاي پوستي به پرتودرماني، مقدار روزانه اين ماده به 1200 ميلي گرم (تحت نظر پزشكي) افزايش مي يابد.

هيپو و هيپرتويتامينوز ويتامين P

با توجه به اينكه مجموعه بيوفلاونوئيدها به واسطه ميكرو فلور روده سنتز شده است، مهم است كه روزانه ميزان مصرف آن در بدن را كنترل كنيد. مواردي وجود دارد كه حتي با در نظر گرفتن مصرف مواد غذايي كافي، P - hypovitaminosis را در فرد توسعه مي دهد. به همين دليل اين اتفاق مي افتد.

علل كمبود ويتامين P

التهاب دستگاه گوارش و در نتيجه نقض جذب مواد مغذي

پيوستن به رژيم هاي كاهش وزن براي مدت زمان طولاني (بيش از  6 ماه)

عادت هاي بد، مهار جذب مواد از طريق ديواره روده (سيگار كشيدن، وابستگي به الكل)

تغذيه نامتعادل.

كمبود فلاونوئيدها اغلب در زمستان و فصل بهار (حتي در افراد سالم) ظاهر مي شود، زيرا در اين زمان مصرف ميوه ها و سبزيجات در بدن به شدت كاهش مي يابد.

علامت واضح كمبود ويتامين P  ظاهر شدن كبودي روي پوست با فشار كم بر روي بدن است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۹:۰۱ ] [ The Espadas ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ بهترين اطلاعات در زمينه پزشكي را مي يابيد.
نويسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 190
دیروز : 379
افراد آنلاین : 3
همه : 116542
چت باکس
امکانات وب