?>
فال ابجد      دیدگاه روز      زندگی لوکس      -      روز ۱۰۰      ساناخبر      روانشناسی      اخبار اقتصادی      ابجد      -      گلی شی      دانلود فیلم دوبله فارسی      ویپ چی      روز ۱۰۰      هفت ستاره      روز 100      سینما برتر      -      -      قیمت روز      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
آشنايي با ويتامين P (بخش 3) اطلاعات جامع و جديد حوزه پزشكي و سلامت

اطلاعات جامع و جديد حوزه پزشكي و سلامت
 

                         

 

ميزان مصرف ويتامين P يا مكمل هاي بيوفلاونوئيدها 

ويتامين P (قرص، كپسول، قرص، پودر، گرانول) پس از وعده غذايي، ميزان روزانه براي دو تا سه بار در روز مصرف مي شود.

مقدار نياز روزانه بدن به ويتامين P

براي نوزادان و نوزادان زير 2 سال - 5 تا 10 ميليگرم

براي كودكان 3 تا 5 سال - 10 تا 15 ميلي گرم

براي دانش آموزان 6 تا 8 ساله - 15 تا 20 ميلي گرم

براي نوجوانان 9 تا 14 ساله - 20 تا 40 ميلي گرم

براي بزرگسالان، 40 تا 100 ميليگرم.

ميانگين دوز دارو 150 ميلي گرم در روز است. با اين حال، در نارسايي مزمن وريدي، رتينوپاتي ديابتي، واكنش هاي پوستي به پرتودرماني، مقدار روزانه اين ماده به 1200 ميلي گرم (تحت نظر پزشكي) افزايش مي يابد.

هيپو و هيپرتويتامينوز ويتامين P

با توجه به اينكه مجموعه بيوفلاونوئيدها به واسطه ميكرو فلور روده سنتز شده است، مهم است كه روزانه ميزان مصرف آن در بدن را كنترل كنيد. مواردي وجود دارد كه حتي با در نظر گرفتن مصرف مواد غذايي كافي، P - hypovitaminosis را در فرد توسعه مي دهد. به همين دليل اين اتفاق مي افتد.

علل كمبود ويتامين P

التهاب دستگاه گوارش و در نتيجه نقض جذب مواد مغذي

پيوستن به رژيم هاي كاهش وزن براي مدت زمان طولاني (بيش از  6 ماه)

عادت هاي بد، مهار جذب مواد از طريق ديواره روده (سيگار كشيدن، وابستگي به الكل)

تغذيه نامتعادل.

كمبود فلاونوئيدها اغلب در زمستان و فصل بهار (حتي در افراد سالم) ظاهر مي شود، زيرا در اين زمان مصرف ميوه ها و سبزيجات در بدن به شدت كاهش مي يابد.

علامت واضح كمبود ويتامين P  ظاهر شدن كبودي روي پوست با فشار كم بر روي بدن است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۹:۰۱ ] [ The Espadas ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ بهترين اطلاعات در زمينه پزشكي را مي يابيد.
نويسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 22
دیروز : 134
افراد آنلاین : 1
همه : 194189
چت باکس
امکانات وب